23 maart 2009

Een eerste tuinontwerp

De Garden of Silence is een ontmoetingsplek voor iedereen die zich met de Stilte verbonden voelt. In deze tuin gaan activiteiten plaats vinden die ontstaan vanuit de stilte of naar de stilte verwijzen. Het kunnen heel verschillende activiteiten zijn: een verhaal dat ontstaan is vanuit de stilte, een stiltewandeling, een muziekconcert waarin de verbinding met de bron van ons bestaan hoorbaar is, een meditatietraining, een stiltedag, een conferentie over de stilte, een actie voor meer stilteplekken in de stad en in de natuur, e.d. Maar het kan ook een reƫle tuin zijn: ik heb een gebouw/kapelletje/tuinhuis/boerderijtje voor ogen met daaromheen een grote, mooie tuin. Daarin organiseer ik allerlei activiteiten voor mensen die stil willen staan bij wie ze werkelijk zijn. Iedereen kan even langskomen en in stilte genieten van de schoonheid van tuin, gebouw en mensen.

2 opmerkingen:

  1. Zo'n plaats van rust achter het huis wil ik ook. Jezelf even weg trekken uit alle drukte en hectiek van alle dag. Ik denk dat ik maar eens een begin moet maken met mijn tuinontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je een mooi ontwerp kunt maken voor jouw stilteplek!

    BeantwoordenVerwijderen